(Betay ko chahay ke) walidain ki baat tavajja se sunay. Maan baap jab kharray hon to tazeman unn ke liye khara ho jaye. Jab woh kisi kaam ka hukum den to foran baja laaye. Un dono ke khanay peenay ka intizam o insaram kare aur naram dili se un ke liye aajzi ka baazu bichaya.
Agar wo ek hi baat baar baar kahen
Woh agar koi baat baar baar kahin to unn se uqta nah jaye. Un ke sath bhalai kare to un par ehsaan nah jatlaay. Woh koi kaam kahin to ussay poora karne mein kisi qisam ki shart nah lagaye. Unn ki taraf hiqarat ki nigah se nah dekhe aur nah hi kisi muamlay mein un ki nafarmani kare. Chunancha
Aik hadees pak mein hai : Aik jawan nazaa mein tha usay kalma ki Talqeen karte they[1]Usay kalma tayyiba sikhate they nah kaha jata tha yahan tak ke Huzoor Nabi e Kareem ﷺ tashreef le gaye aur farmaya: Keh : لا إلہ إلا اللہ, Arz ki : nahi kaha jata. Maloom hua keh maan naraaz hai. Usay raazi kiya to kalma zabaan se nikla. [2]المسند للامام أحمد بن حنبل, حديث عبدالصلۃ بن أبی أوفیٰ, رقم ۱۹۴۲۸ ج۷،ص۱۰۵، بتغیر”شعب الایمان “،الخامس والخمسون من شعب الایمان وھو باب فی برّالوالدین، فصل فی عقوق الوالدین وما جاء فیہ،ج۶ص ۱۹۸، الحدیث: ۷۸۹۲۔
Aap ney jana keh maan naraaz thi to martay waqt kalma bhi nahi kaha ja raha tha. Maan baap Allah pak ki bohat barri Nemat hain. Is ki qader karen. Un se poucheen jin ki maan nahi hai baap nahi hai. Yeh aik hi baar mlitay hain jab duniya se chalay jayen to inka misal dosra nahi milta. Allah pak hamein unki mohabbat naseeb farmaiye. Aamen
Walidai ki Shan mein Hamaray Rab ka ferman
Walidain ki shaan mein hamara Rab irshad farmata hai:
Takeed ki hum ney aadmi ko us ke maa baap ke haq mein keh pait mein rakha usay us ki maan ney sakhti par sakhti utha kar, aur us ka doodh chuttna 2 baras mein hai, Yeh keh haq man mera aur apne maa baap ka. [3]پ۲۱، لقمان: ۱۴۔
Aur hum ney takeed ki aadmi ko apne maan baap ke sath naik bartao ki, usay pait mein rakhay rahi us ki maa takleef se, aur usay junna takleef se, aur iss ka pait mein rehna aur doodh chuttna 30 mahinay mein hai. [4] پ۲۶, الاحقاف : ۱۵.
Is aayat e kreema mein Rab ul izzat ney maan baap dono ke haq mein takeed ferma kar maan ko phir khaas allag kar ke gina aur is ki un sakhtiyon aur taklifoo ko jo usay hamal o wiladat aur 2 baras tak apne khoon ka itar pilanay mein [5]Khoon ka nichor yani doodh pilanay mein paish ayen jin ke baais us ka haq Bohat Ashad o Aazam ho gaya [6]Jin ki waja se maan ka haq bohat ziyada aur azeem tar ho gaya. shumaar farmaya, isi terhan doosri aayat mein irshad farmaya:
Aulaad par Baap ka haq ziyada hai ya Maan ka?
Aulaad par maan baap ka haq nihayat azeem hai aur maan ka haq us se Aazam [7]Azeem tar.
Yahan maan baap ke haq ki koi nihayat [8]Hadd o intahaa nah rakhi ke unhen –apne haq e jallel ke sath shumaar kya, farmata hai : Shukar baja la mera aur –apne maan baap ka.
Mazkoorah baala dono ayatain aur isi terhan bohat Hadeesen daleel hain keh maan ka haq, baap ke haq se zayed hai, Umm al Momineen Siddiqa رضی اللہ تعالیٰ عنہا farmaati hain:
Yani main ney Huzoor ﷺ se arz ki : Aurat par sab se barra haq kis ka hai? farmaya : shohar ka, Main ney arz ki : aur mard par sab se barra haq kis ka hai? farmaya : Us ki maan ka. [9] المستدرک علی الصحیحین، کتاب البرّ والصلۃ، باب بر أمّک ثمّ أباک ثمّ الأقرب فالأقرب، ج۵، ص۲۰۸، الحدیث: ۷۳۲۶۔
Abu Hurera رضی اللہ عنہ farmatay hain :
1 Shakhs ney Huzoor ﷺ ka bargah mein haazir ho kar arz ki : Ya Rasool Allah ﷺ! Sab se ziyada kon is ka mustahiq hai keh main us ke sath naik rafaqat karoon? Farmaya : Teri maan, Arz ki : Phir, Farmaya : Teri maan, arz ki : phir, Farmaya : Teri maan, arz ki : phir, farmaya : Tera baap [10] صحیح البخاري، کتاب الأدب، باب من أحقّ الناس بحسن الصحبۃ، ج۴، ص۹۳، الحدیث: ۵۹۷۱۔
Baar baar Maan ki Wasiyat
Main aik aadmi ko wasiyat karta hon us ki maan ke haq mein, Wasiyat karta hon us ki maan ke haq mein, Wasiyat karta hon us ki maan ke haq mein, Wasiyat karta hon us ke baap ke haq mein.[11]المستدرک علی الصحیحین، کتاب البرّ والصلۃ، باب برّ أمّک ثمّ أباک ثمّ الأقرب فالأقرب، ج۵، ص۲۰۸، الحدیث: ۷۳۲۵، إنّ ہذہ الروایۃ بالمعنی واللفظ غیرھا۔
Magar is Zayadat [12]Baar baar wasiyat karne ke yeh maienay hain keh khidmat mein, dainay mein baap par maan ko tarjeeh day. Maslan 100rs hain aur maan ko foqiat dainay mein momanat ki koi khaas wajah nahi to baap ko 25rs day maan ko 75, ya maan baap dono ney aik sath pani manga to pehlay maan ko pilaaye phir baap ko.
Agar Maan Baap mein Jhagra ho jaye to!
Ya dono safar se aeye hain pehlay maan ke paon dabay phir baap ke, [13]Aur isi par qiyaas kar lau., nah yeh keh agar walidain mein baahum tanaza [14]Baahum Jhagra ho to maan ka sath day kar معاذاللہ! Baap ke darpay aeza ho ya is par kisi terhan durushti kare [15]Baap ko takleef pohanchanay ki koshish ya is par kisi terhan sakhti kare Ya ussay jawab day ya be adbana aankhh mila kar baat kare, yeh sab batain haraam aur Allah pak ki Nafarmani hain, aur es mein nah maan ki itaat hai nah baap ki, to usay maan baap mein se kisi ka aisa sath dena har gaz jaaiz nahi, woh dono is ki jannat o naar hain, jisay aeza day ga dozakh ka mustahiq ho ga.[16]Khuda ki panah.
Masiat e khaaliq mein kisi ki itaat nahi, agar maslan maan chahti hai keh yeh baap ko kisi terhan ka dukh ya takleef pohnchaye aur yeh nahi maanta to woh naraaz hoti hai, honay day aur har giz nah manay, aisay hi baap ki taraf se maan ke muamlay mein. Unki aisi naraziyan kuch qabil lehaaz nah hon gi keh yeh un ki sara sar zayadti hai. Keh is se Allah pak ki nafarmani chahtay hain balkeh hamaray ulama e karam ney yun taqseem farmai hai keh khidmat mein maan ko tarjeeh hai jis ki misalein hum likh aeye hain, aur tazeem baap ki zayed hai keh woh us ki maan ka bhi haakim o aaqa hai.
Maan Baap ke Haq ki Riayat
“Alamgeeri” mein hai :
Jab aadmi ke liye walidain mein se har aik ke haq ki riayat mushkil ho jaye maslan aik ki riayat se dosray ko takleef pahunchti hai to tazeem o ehtram mein waalid ke haq ki riayat kare aur khidmat mein walida ke haq ki. Allama حمامی ney farmaya hamaray imam farmatay hain keh ehtram mein baap muqaddam hai aur khidmat mein walida muqaddam ho gi hatta keh agar ghar mein dono is ke paas aaye hain to baap ki tazeem ke liye khara ho aur agar dono ney is se pani manga aur kisi ney is ke haath se pani nahi pakra to pehlay walida ko paish kare, isi terhan ”قنیہ“ mein hai. [17] الفتاوی العالمکیریۃ، کتاب الکراھیۃ، الباب السادس والعشرون في الرجل یخرج إلی السفر، ج۵، ص۳۶۵۔
Hawala Jaat